fredag 3. juli 2009

Hønse huset kom hjem i 01.30 tiden inatt


Ja, då var det bestemt at vi skal få høner i hagen vår, en høne til hvert barn, skal det være, så navnene er bestemt og huset er på plass, men det trenger et par malingsstøk, å mannen skal snekre en utegård til de ikveld, og hønene kommer imorgen ;D


Jeg har ikke peiling på høner i det hele tatt, men det har visst mannen, så den biten får han lære meg da, ser frem til å få egg hver dag, å så trodde jeg at man kunne få kyllingfileter da, men etter å ha snakket med andre om akuratt det, så var det ikke bare bare å få det til, da måtte man kunne med å tilberede de for det, nappe fjær osv, men det tok visst ikke mannen så tungt, men neimen om JEG gjør det, spise kan jeg, om det kommer på tallerken min av seg selv, ferdig tilberedt, men JEg skal ikke nappe fjærene, på feks Lolita, som høna til eldstejenta skal hete :/


Gleder meg til å få de hjem ;D


ungene har ligget å tenkt på navn hele natten, å det er enda ikke helt bestemt hva de skal hete, noen av forslagene som går igjen er Scotty, og Frans hos minstejenta, Lolita, og Angelina Ballerina hos eldstejenta, kaptein Rex hos eldstemann, og minstemann skal ha Star Wars ;D

bitte lille tulla, kan ikke si så mye enda, så hun får få et navn tildelt, jeg vil også gjerne ha en, så jeg må komme på et navn jeg med...

Ingen kommentarer: