fredag 31. juli 2009

Feriemodusen er over

Nå er ferien over for denne gang.. Regnet har holdt det gående i ukesvis, med få solgløtt... Men idag var det opphold endelig, men hva skjer da, når jeg endelig kan gå ut i hagen igjen....jo da brekker jeg tåen min :S
Så idag har jeg vært stort sett inne, siden det å ta på seg sko ikke er behagelig i det hele tatt...

har ikke lagt inn verken bilder eller innlegg i det siste, så må skjerpe meg nå... men har skjedd sp mye privat, med dødsfall i familien, familiemedlem som er havnet på sykeshu, leting etter småbruk osv, og ikke minst ferie, men skal komme sterkere tilbake nå :)

Skal snart ned å ta stellet på kyllingene og stenge igjen til hønsene, å da skal jeg ta nye bidler av de, så dere kan se hvor store de er blitt, de vokser som bare det :)

ene kyllinge på 1,5 mnd hadde blod i avføringen sin igår, så jeg skal til veterinær imorgen å hente en resept på medisiner til de, i tilfelle det er koksidiose, så behandles de for det, selv om de har gått på for med medisin mot dette i seg.. å de ser friske og raske ut, men siden dette er en svært smittsom sykdom, så ønsker jeg ikke at alle skal dø om det er dette de har, så det må gjøres nå..

Ingen kommentarer: