fredag 10. juli 2009

Houdini - hanen vår - viser seg å være en høne :D

Her er Houdini hanen vår, eller det som vi fikk vite trolig var en hane, som ikke gol så mye :D Men ikveld var det et bitte lite egg i innhegningen vår, å det tror jeg at må komme fra denne hønen, som det nå må være, etter min mening, men hun jeg fikk den av sa at det kan hende at det er de gamle hønsene som bare begynner å legge små egg helt på slutten før de slutter å verpe, så vi får se.

Men ihvertfall så skal jeg opp til venninnen min imorgen å hente hjem den andre hanen i dette paret, så de blir et par :) Hun trodde det kunne være Mille Fleur høns, flotte er de nå uansett, å jeg har ihvertfall ingen peiling :)


Til venstre er egget hun la :) til høyre er et vanlig hønseegg fra de hvite italienerene våre :)

Her er egget sett ovenfra, Houdini sitt egg er til høyre fremdeles, å egentlig burde hun vel fått et annet navn nå, men siden hun fremdeles er en skikkelig utbryterkonge, så kan hun bare få lov til å beholde det gamle ;D


Ingen kommentarer: