lørdag 22. mai 2010

Fått meg noen planter i posten !!!!

:D :D :D

Folk er så snille :D !!!!! Jeg har fått meg noen planter i posten, har merket de nøye, å tatt bilder av d, å jeg skal huske hvem jeg fikk hva fra, når jeg skal plassere de i hagen, å fortelle hvor de kommer fra :D Kjekt å ha en liten historie bak noen av de :D

Jeg har fått meg:

-en begonia
-en klamatis Jackmanii, om skal få voks opp et tre :D
-en primula med nydelige farger i gult :)
-mynte, uvisst hvilken enda
-2 syringreiner :D vet ikke hvilken farge de er enda :)

Det var fra en, fra en annen har jeg fått:

-Abrodd, artemisia abrotanum :D Gleder meg til å se den vokse opp :D Ønsket mg denne også :)

Fra en annen har jeg fått:

1 hvit høstfloks :D Perfekt i min oldemor`s hage :D :D ;D

Fra sistemann har jg fått:

Flere ulike geranium`er, men de er nå merket, å godt plasserte i hagen, å listen over navnene ligger ute, da jeg holder på å merke de med skikkelige merkepinner nå, så de skal jeg komme tilbake til :)
Nydelige var de ihvertfall, har googlet dem ;)

TUSEN TUSEN TAKK skal dera ha !!!!!!!!!!!!!!!!! Setter veldig stor pris på det !!!! :D

Ingen kommentarer: