fredag 14. mai 2010

Red bee, black bee, og snow white bee, dvergreker....:)







Her er dvergrekene våre :D De liker seg kjempegodt her, til tross for at jeg fikk beskjed om at de ikke var en nybegynnerreke, så har det gått over all forventning :D
Flere av de bærer nå på egg, å en har sluppet sine egg, så nå er det rundt 25-30 små rekeunger rundt i akvariumet som voker i en kolosal fart !!!
Til å begynne med kunne vi knapt nok skimte de, mens nå er de lette å få øye på, sser dere nøye på noen av bildene ser dere de, spesielt på det siste vil jeg tro, men jeg har ikke kamera som er beregnet for å ta sånne bilder, så derfor er ikke bildene særlig bra, men jeg har ihvertfall fått til at dere ser de på noen iallefall :)

Vi gir de Catappa blader eller tørkede eikeblader, å får de flakfor av og til, i ssmå mengder rundt hver 3 dag, evt en bit mygglarver istedet, forøker å variere maten deres litt. Knappte erter til de også en gang å det var de ogå på med en gang, å det sskal jeg forsøke igjen, enesste som er da, er at man må huske å ta de ut av før de evt muggler, for det er ikke bra, samme med squash om jeg gir til fiskene..
Jeg bruker ogå å fylle på jevnlig med vann, har hørt at det kal være bra, amt at jeg har endel mose oppi der, å mineralstein, pga at ungene kal få dekket behovet itt når de skifter skall å ofte som de gjør nå :) viss jeg ikke hadde hatt den, hadde de nok dødd...

Ser dere våre søte små katter oppi der??? Er sååå stilig :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Good article. I am facing some of these issues as well.
.

Feel free to surf to my web page: agencja reklamy lubin