søndag 23. mai 2010

Hatt en FANTASTISK dag i hagen idag !!!

Idag har det vært fantastisk, DET nydelig vært, å vi har vært i hagen hele dagen lang, tatt flere bilder som jeg skal vise der i bildeserier senere når bedene er ferdige :D

Vi har fått gjort flere ting, jg r kommet lenger på steiner, tok lenger tid idag for jeg måtte spa bort endel jord der de skulle gå, vi har fått hentet mengder med stein hjem til hagen som skal være kanten mot bedene, så det skal vi fortsette med imorgen :)
Resten av grusen som skal på stiene skal på imorgen, å jeg skal male om det ikke regner, både gjerdet, utestuen og buen skal males.

imorgen skal nok min mann lage til buen ved utestuen, skal ta før og etter bilder der også å viss den litt senere :D

Jeg fikk også endret et bed ved nedsiden av huset og flyttet noen planter opp i hagen :)

På ettermiddagen fikk jeg sådd endel frø, sortert frøene så jeg vet hvilke jeg skal plant ut imorgen, å det gleder jeg meg til :)
Jeg fikk også spadd ut av all jord i bøttene i urtehagen, så de har god jord å boltre sg i nå, nederst del er grov bark osv, så en bøtte med jord, så en bøtte med hestemøkk, å deretter jord over og i plantehullet, å ikke røttene kommer i kontakt med gjødselen :)

Jeg har også fått plantet endel flere markjordbær i kassen deres.

Utpå ettermiddagn laget jeg lappr som vi stekte på terassn, å slappte av å nøyt dagn i solen :) DET var herlig :D

Ingen kommentarer: