lørdag 22. mai 2010

Flere planter fra min kollega.

"Litt" mer planter fra min kollega :D :D :D Såååå takknemlig!!!!!


Akeleier :)

Dissa var nydelige, gule skogs tulipaner :)

Husker ikke denne nå, men det er ihvertfall en staude som sprer seg.


Tusnfryd


En annen akeleie sort.

Sedum :)


Graslilje, kalte hun det, må vente i spenning å se hva det blir :)

Denne posen har jeg igjen å plante, det er kristorn, og ulike andre planter :)


Trillium grandiflorum.

Husker ikke denne akurat nå, skal finne ut av det etterhvert.

en lilje, uvisst hvilken frem til blomstring.

En slags marikåpe kanskje?

Primula :)


Ballblom, lurer på om den heter trollius eller noe, men er litt usikker på det enda.


Dette er en bunndekker, som blomstrer i hvitt, skal forsøk å finne ut av denne også.

Løker...


Dette er en sliten Judas peng, som etter blomstring får pengelignenede frøkapsler :)

Jeg fikk enda flere planter fra min kollega, å skal nd enda n gang å hente haugr md ramssløk, og noen busker til, så er vi ferdige :) Men nå er hun reist bort, så det må vi vente med til hun kommer tilbake :)

Ingen kommentarer: