lørdag 29. mai 2010

Fikk plantepakke idag :)

KJEMPEglad for de flotte plantene jeg fikk idag, de passer perfekt inn i en oldemor`s hage :D Er litt usikker på noen av de, men jeg forsøker meg på de jeg vet, å om noen vet de andre så gi meg gjerne et vink :)

Denne over her vet jeg ikke hva er.

Rosa valmue :) sa hun jeg har fått den av :) GLEDER meg !!



Fagerbusk :) ser frem til å se den o blomst :)


Allium :D alltid hatt lyst på disse :D

Takløk, skal ha noen som et lite blikkfang et sted i hagen, hvor jeg skal lage en liten krok, hvor man kan sette seg ned å nyte det som er rundt seg :)

En flott primula, men hva er det som henger ved siden av den? ser ut som lilla blomst :)


martagonliljer :D :D :D min drøm å ha i hagen, å nå har jeg fått mine første :D

Dobbel skjærsmin :D :D Dette er også drømmen min, som gikk i oppfyllelse :D

Ingen kommentarer: