tirsdag 18. mai 2010

Hva er de siste her da tro?

8 kommentarer:

Alt godt sa...

Hei!

Når du har slik lange rekker med spørsmål er det fint om du samlar dei i ein bloggpost. Slik hageblogglista (den til venstre på hageblogger.blogspot.no) er bygd opp blir det kun innlegg frå deg som syns når du postar kvart spørsmål som eit separat innlegg.

Ah09 sa...

Hei :)

beklager men jeg skjønte det ikke helt jeg, var på siden du nevnte men hva har den siden med min side å gjøre? var ikke noe til venstre ser du, bare en lang liste med ulike ting nedover hele veien??

Jeg trodde jeg hadde lagt det i bloggen? jeg bare vite til bloggen min på hagegal for å få hjelp, å så valgte jeg å ha hver enkelt i separate innlegg fordi da får jeg hjelp med hver enkelt tifligere har de vit til bilder i hytt og pinevær, å da har jeg ikke funnet ut av hvem de viser til ser du,

beklager virkleig viss jeg har gjort noe jeg ikke skulle, men jeg skjønner bare ikke helt hva du mener, trodde jeg kunne pote så mye jeg ville på min blogg jeg.

Alt godt sa...

Jada, du kan poste det du vil på din blogg. Men viss du kikkar på lista over hagebloggar, så fyller du åleine opp heile lista med innlegg til venstre, fordi du postar kvart spørsmål som eit nytt innlegg.

Viss du i staden samla spørsmåla dine i eitt innlegg ville det ikkje bli ei så lang liste, og andre sine blogginnlegg ville også syns. :-)

Eg forstår poenget ditt med at det blir meir oversiktleg for deg med svar og slikt, men det kan du løyse ved å nummerere dei, slik du delvis har gjort.

Alt godt sa...

Det som er praktisk for deg kan vere til irritasjon for andre, veit du. ;-)

Ah09 sa...

Ja beklager virkelig det, men eg får ikke til å nummerere de lenger fordi når jeg nå poster et bilde så viser ikke bildene som bilder lenger når jeg skal redigere innleggene, det står bare en masse med tal og bokstaver, tidligere når jeg blogget, så kunne jeg se bildene, å dermed også skrive under de, men det går dessverre ikke lenger :(

Viss jeg hadde fått løst det, så hadde jeg fint klart å nummerere bildene, men det går ikke nå, men kan jeg komme meg av den lissten du nevner, jeg å ikke den ser du.. så vil jeg veldig gjerne av listen, vil ikke være til irritasjon :)

Signe sa...

Du får sett bildene når du skriver innlegg dersom du i høyre hjørne oppe trykker på "skriv", når du får bare opp en masse uforståelig tekst er det den ved siden av som er virksom, der står det "rediger i HTML". Hm, var dette forsttåelig, litt kronglete å forklare.

Du kan og laste ned windows live writer og lage innleggene i den. Jeg benytta den en del før, men bruker nå bloggen direkte da det er en del bilder som ikke vises i alle nettlesere når jeg bruker WLR.

Forøvrig syns jeg det var greit å svare når det ikke var så fryktelig mange bilder i hvert innlegg.

Ah09 sa...

TUSEN TUSEN takk skal du ha, det skal jeg forsøke når jeg kommer inn fra hagen ikveld :D Setter ufattelig stor pris på at du hjelpte meg, da jeg syn det var enklere før når jeg kunne skrive like under hvert bilde, nå ser jeg jo ingen av de før jeg publiserer det, så jeg håper jeg får det til:D

Ah09 sa...

Du er virkelig en KNUPP SIGNE !!!! Det gikk, endelig har jeg fått til å endre det ånn som det var før, å nå kan jeg e bildene mine :D TUSEN TAKK!!!!