onsdag 19. mai 2010

God morgen :D For et HERLIG vær :D :D :D


Det er bare helt FANTASTISK vær for tiden, klokken er 8 her nå, men allikevel er det full sol ute :D Idag skal jeg lage til et lite selskap for eldstemann, de er egentlig å store at de har sluttet å ha klassen med hjem, men noen kamerater må de ha for det om :)
Så nå lager jeg klart til det, de skal visst e Avatar idag, den likte han å godt, så da ser han den gjerne igjen, mens han venter på at dragetreneren kommer ut på film :)

Jeg skal avgårde på jobbenmin å hente hjem endel gamle aviser, så jeg kan bli ferdig med sti-prosjektet i hagen idag, å få lagt på all veigrusen, for der veigrusen ligger nå skal det tømmes hesteskit las, det kommer en, med et dumperlass med hestemøkk, å om jeg trengte et til da, å får jeg enda et dumperlass :D
Så da håper jeg at det skal bli nok, kan ikke fatte noe annet :D

Skal også klippe gresset idag :D Det lukter å herlig når man klipper gresset syns jeg, DA er det sommer, å det er god trim ikke minst, jeg er fremdeles med i bigget looser konkurransen, å har tatt av rundt 16 kg nå, men har enda 10 kg igjen, må nå går de av tregere, dermed ryker jeg nok ut idag, for denne uken stod vekta tille, men jeg er kommet langt syns jeg, er nesten finale nå, så da er det helt greit at jeg gikk ut, jeg burde jo heller meldt meg på i begynnelsen av vektnedgangen, ikke etter at jeg hadde tatt av over 10 kg :)

Men nå skal jeg og minstemann kose oss med hardkokt egg til frokost, som er fast daglig tradisjon her, så får jeg hive igang oppvakmakin, vakemaskiner, og tørketrommel, gjøre siste finish til selskapet, å komme meg ut å tutle i hagen :) igår måtte jeg lage et helt nytt ventebed, pga jeg hadde ikke plass til alle de nye staudene, kl 15 idag skal jeg hente de jeg glemte igår, så da blir det noen flere :)

Ingen kommentarer: