mandag 10. mai 2010

Avispapir som dekke???

Jeg skal ut å lege våte avispapir som dekke imorgen, har ringt til butikken som jeg jobber på å bedt dem om å ta vare på alle imorgen, så skal jeg ta dem med hjem imorgen kveld, å legge de som sti gjennom hagen, å så legge store natursteiner ved siden av, å så skal jeg ha bed bak steinene, og inntil hele terassen :D

Var innom en kollega idag å fikk med meg et par planter, å hun sa jeg måtte komme tilbake med et par esker, så skulle jeg få med meg mange planter, å jeg gleder meg vilt til det :D skulle bare ringe henne en dag det passet, så kunne jeg komme :) må bare lage klar noen bed å ha de i nå, for ventebedet mitt skal fjernes for skvallerkål, så alt skal bort derfra, å det i en fart, men jeg må vente til etter 17 mai, siden hele bygden skal opp i tunet her da, å stå her å synge, så får ta det etter det, så det ikke ser så fælt ut på 17 mai..

men lurer på om løkene kommer seg gjennom et tykt lag med avispapir??? Hmm....

men nå skal jeg ut å ta noen bilder til dere om hvordan det er blitt :)

Ingen kommentarer: