lørdag 8. mai 2010

Dagen idag :D

Dagen idag har vært helt F.A.N.T.A.S.T.I.S.K., var på jobb frem til 14, å da jeg gikk hjem var det DET nydelige været!!!
Jeg hentet ungene ved sjøen, hos min mor, som passet dem en stund, å vi gikk hjem å stekte lapper, noe som falt i smak både hos store og små :D

Etterpå var jeg i hagen frem til minstetulla vår skulle legge seg, min mann og hans kamerat ordner i garasjen, å bygger stakittgjerde for harde livet, sås nå er snart ene siden klar :D :D
Jeg skal kjøpe maling til uken, å begynne å male, noe jeg ser frem til, gleder meg til å se om resultatet blir som jeg har sett for meg. Ser ihvertfall lovende ut!!
Jeg fikk kjørt til masse jord til urtehagen, sjekket hvilke om har overlevd, luket snart alt om skal lukes, å ett over ulike ting :)
Eldstemann koste seg på sykkelen sin, å rate rundt i tunet, att og frem, å kjørte litt på lillesøsteren sin, på trehjulssykkelen hennes, om hun fikk idag, det var sååå stas at hun nektet å gå av den :D

Så laget jeg pizza, la minstetulla, å nå skal jeg ut å kose meg videre i hagen :) Jeg skal ut å plante flere blomster nå, men jeg ser at jeg trenger å lage flere bed, i et system, å ikke bare sette alt i ventebedet, å ferdig med det, jeg vil ha et system, så må sette meg ned å tenke litt, har laget klart et steinbed/fjellhagebed, som jeg lurer på hva jeg skal ha oppi, å kal gjøre ferdig et bed på baksiden så nart mannfolkene tar bort haugene med materialer som ligger bak der :)
skal også bære bort en hel tilhenger med bark til, jeg som bar et helt tilhengerlass på onsdag som var også, så skal bli trim på meg nå :)
Barken blir lagt ut under alle bærbusker og frukttrærne, så vi kal slippe å forsøke å komme oss rundt alle de etter at gjerdet er satt opp. lurer på om det blir for mye bark, kanskje jeg må gjøre noe etterpå for å få det til å e penere ut, men det får jeg ta etterpå.

Får komme meg ut å gjøre noe, skal komme med bilder imorgen på hvor langt gjerdet er kommet :D

Ingen kommentarer: