tirsdag 4. mai 2010

Drømmeporten :)



drømmeporten
Har sittet hele kvelden å sett på stakitt gjerder og porter, siden min mann skal igang med å sette opp gjerdet rundt huset så snart jeg har valgt meg et, å det har jeg gjort nå :D
Skal ikke ha dette gjerdet for jeg vil ha et helt enkelt et, vanlig plank med kun vanlig spiss på, men vil ha litt mer på porten enn bare plankene, å dette var den jeg falt for, spent på når min mann kommer inn nå straks, om de diggedariene på toppen av porten er noe han klarer å få til :D

Min mann og en kamerat av han kom nettopp hjem nå etter å ha vært å hentet en HAUG med bark til meg som jeg skal trille rundt i hagen :D Kjempegod trim, å så gleder jeg meg veldig til å få den på plass, for det har jeg hatt lyt på lenge, skal dekke til 0,5-1 meter langt belte langs hele tomtegrensen, altså under alle bær buker og frukttrær, så da blir det enkelt å klippe plenen i sommer, man slipper å klippe mellom trærne hele tiden, å det blir penere å e til, for man slipper gresstuer som tikker opp inni buskene og opp stammene på trærne :D

2 kommentarer:

Christin sa...

Wow, mye kreativt på gang hjemme hos deg om dagen. Kos deg, morro når det blir som man ønsker rundt seg :)
Klem

Anne Mai sa...

nydelige port... Passe nok godt inn :)