søndag 9. mai 2010

Jeg fant, jeg fant :D


Ja som det vimsehodet jeg kan være, å hadde jeg jo glemt at jeg hadde bestilt frøene (er det mulig :O)
Å jeg trodde jeg kun hadde 2500 stk av kryptimian frø igjen, så skulle jeg finne de frem idag, å sammen med de lå også disse frøene:

-sitrongress

-zinnia eleganse (1 årige, fikk de med på kjøpet, jeg er ikke glad i 1 årige, liker best dem som sår seg selv igjen, eller stauder.)

-kryptimian, i massevis ;)

-convolvulus tricolor, aner ikke hva det er, men det er ogå 1 årige, om jeg fikk med på kjøpet

-Kålerabi :D

-magnolia soulangiana 8 stk, de måååå bare testes ut, elsker jo magnolia om jeg kulle få det til, men det tar år for å finne ut det....

-rosenkål :D MMMMM jeg ELSKER rosenkål :D

-purre :D

-å enda mer sukkererter som jeg allerede har kjøpt :/ sånn er det å ikke ha hodet med seg :)skal nå alltid få brukt de opp, får å i perioder, å har vi sukkererter i maseviss :D

eneste minuset nå er at noen av de ikke går ann å å på friland :( litt vel sent å finne det ut nå da, men får e om jeg bare forsøker, eller hva jeg kal gjøre med de....

Hadde håpet at jeg fikk tak i Cypripedium også, men de er ikke lette å få opp, så får heller nøye meg med å kjøpe større planter, om jeg får tak i de:

Cypripedium :D

Ingen kommentarer: