tirsdag 4. mai 2010

Planting av roser



Idag skal jeg plante rosen som jeg bestilte ifjor, skulle ha 4 stk Awakening, men fikk bare 3, å nå var den endelig kommet, så nå har jeg 1 Awakening ved hver side av de 2 rosebuene jeg har satt opp i urtehagen.
De står sammen med hver sin klematis Princess Diana, om jeg er pent på om klarte den første vinteren sin.

Roene skal plantes dypt, om alle vet, å jeg pleier å bruke kukompost i hullet ammen med jorda, men i bunnen er det en stor fordel å legge leire, noe som rosene elsker, bare spør de gamle, de gjorde det, å deres roser ble tore, vakre og gamle, så det har jeg begynt med.
Så det er et godt tips. skal legge inn bilder imorgen eller overmorgen, men batt ble flatt idag, men fant et flott bilde av awakening på nettet, å her er det:

Awakening

Ingen kommentarer: