lørdag 13. juni 2009

Broen vi skal til med, skal ha perleblomster under, håper det blir bra ;-)

Jeg har funnet en bro jeg har lyst til å lage, den skal stå i hagen, å det skal vokse perleblomster som en "elv" under den.
Trærne er barket og klare, de har ligget å tørket, å skal bare lakkes, å settes sammen, det eneste som mangler er trinnen i broen, finne et sted til den, å lage klart.

Se denne nydelige "elven" i Kaukenhof... Dette er det jeg ønsker under min bro, men nå skal jeg ikke ha en sååå lang elv da, men allikevel, håper på noe alà dette under min bro, skal bli spennende å se, som oftest så endrer man jo planer mens man holder på , da det ofte oppstår uforutsette ting.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6agv2qXy5XWsZ5LZv-S7jN0xLmwux2fB4xk_RIJxULIIZ_PDiqYTvzZHmN7jk1CzNpLVHHXZOjpsVst1qmgHKDE8hbdStktw33_xaXgnF9nnr3KVOEtum_iqwOYbPDFY-JnWZxJ-0Css/s400/kaukenhof3.jpg

Gleder meg til å sette igang...

Ingen kommentarer: