fredag 12. juni 2009

Jeg er halveis !!!!! grovt regnet så vil det si at jeg bare har litt over 200 bøtter igjen å bære...:S


Ja da... nå begynner det å ligne på noe !! ;D Jeg har bært så mange bøtter nå, å trillet endel trillebårer, ihvertfall til de karmene, det var mulig å komme til med trillebåre, at ryggen skriker...!
Så nå måtte jeg be mannen om han kunne ta kveldsbadet på vår lille tulle, siden jeg ikke maktet å sette meg på huk akuratt ikveld, skal sove det av meg å være klar til dagen imorgen ;-)

Da skal det være fiskefestival, og andeløp her, med endel konkurranser og grillmat salg, det skal bli kjekt, håper bare at ungene er frisknet til, de har hatt spysyken idag, en var kvalm og en spydde, håper de andre 3 går klar :S Å vi voksne også :S Det er verste sort, vil helst ikke ha det om man kan slippe.....

Nå er jeg kommet halveis med alle karmene som skal fylles, så grovt regnet så vil det si at jeg har litt over 200 bøtter igjen å bære :S

Men det er jo KJEMPEBRA syns jeg, hadde aldri trodd det gikk så fort unna ;D Skal stå på like mye imorgen også, å håper at jeg da blir ferdif så vi kan begynne å kjøre på singel istedetfor, å så lage ferdig trappene ;-)

Håper jeg er ferdig med prosjektet innen mandag, men det er kanskje en litt vel liten tidfrist, ut neste uke er sikkert mer aktuelt, men greit å ha en liten utfordring for seg selv...

Uansett om jeg ikke klarer å bli ferdig, så er jeg jo kommet lenger da, så da er det jo en vinn-vinn situasjon uansett ;-)

Etterpå skal jeg igang med broen som jeg har barket trær til, de ligger til tørk bak huset, perleblomstene som skal være "elv" er også kjøpt inn, men har ikke mange nok, men det er en bra begynnelse ;-)

2 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Lykke til, du er iherdig!! Det kommer til å bli flott.

Ah09 sa...

Tusen takk for det!! Håper det blir bra til slutt ja ;-)