tirsdag 23. juni 2009

Har vært en liten runde i urtehagen idag også, spent på om frøene snart vil spire..

Ja da var enda en runde i urtehagen gjennomført, å frøene har ikke spirt nevneverdig siden sist jeg var der, kanskje jeg går innom for ofte ;D
Venter enda på at agururten, ringblomstene, og blomkarsen skal ta til å spire, men utenom de så har det meste det bra, rosemynten sliter litt, men har enda grønn stngel, selv om den er vissen nå, så satser på at den kommer seg, men legevendelroten er forsvunnet, så hvor den har tatt veien, aner jeg ikke... håper den kommer opp, nå ser jeg ikke antydninger til den lenger, selv om jeg har stellt den så godt jeg kan...

Elles så står det bra til, med det meste, alt måtte klippest ned, for å få røte seg bedre, så er ikke noe særlig å skryte over i den hagen der enda, det ser nokså skralt ut...
men venter enda på at bestillingene mine fra Impecta, i Sverige skal komme, å når de er kommet, så er det bare til å så å håpe på det beste, gleder meg til å se hvordan det blir utover høsten, satser på at mesteparten greier seg godt, så jeg kan få bruke av de allerede i år ;D

Ingen kommentarer: