onsdag 10. juni 2009

Se hva som kom i posten idag !!!!!





Idag fikk jeg 5 ulike urter fra en snill dame på et hageforum på nettet ;D Å jeg har gledet meg sååå til å få de, de som kom idag er: Ramsløk, Eau de Cologne mynte, en gulbroket mynte uten navn, Rosemynte, og Isop...!!!! ;D

Hadde bare jorden vært her nå så kunne jeg løpt ut i hagen å satt de på den riktige plassen, som de har fått på hagekartet jeg har tegnet..

men tviler på at de liker å bli satt i en tom pallekarm, så inntil han kommer med jorden (som han sefølgelig skal komme med idag....(igjen)), så får de dulles med her på kjøkkenet, å settes ut på terassebordet om en stund ;-)

Urtene hadde det flott etter transporten, å så like fine ut som da hun plukket dem, eneste isopen som hang litt med hodet, men den har allerede begynt å reise seg litt ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

den kvite kan den spises?

Ah09 sa...

Det er ramsløk, å den kan spises ja. her kan du se mer om den ;-):

http://www.rolv.no/bilder/galleri/medplant/alli_urs.htm