onsdag 10. juni 2009

Jorden skal komme idag.....IGJEN........:S

Ja, hva skal jeg si........Jeg tror det når jeg ser det...:S..... Nå har jeg ventet siden fredag, å fikk på mandag vite at grunnen til at den ikke var kommet i helgen, var at lastbilen var uten dekk, å det er jo ikke sjåføren sin feil, men så skulle den komme på mandag, men da ble sjåføren sendt på kurs, uten at vi fikk beskjed, å det var jo heller ikke hans feil... Men igår skulle den komme innen få timer, å jeg ventet spent time etter time......etter time.....etter time....til slutt hele dagen uten tegn til noen lastebil, så hhvilken klokke han fulgte var jeg virkelig spent på :/ men så idag, fikk vi vite at han holdt jo på med jegerprøven...selfølgelig...da kan han jo ikke kjøre med jord.....ÅÅÅÅÅ jeg er så LEI !!!!!!!!!
men heldigvis så lovte han jo dyrt og helligt at innen dagen var over, så skulle jorden og singelen være på plass.......for hans ord stoler jeg jo fullt å helt på nå ;D......(NEI !!!!!! )

Uff, et skikkelig frustrasjonsinnlegg, ville så gjerne hatt den jorden på plass, prosjektet står helt på vent til den er på plass, å siden min mor nå er innlagt på sykehuset, så skulle jeg så gjerne vært å gravd litt i jorden å fått tankene bort litt....
Satser på at han holder det idag, viss ikke så håper jeg ikke at jeg er hjemme når han kommer med den, for jeg tror fortvilelsen ville boblet til overflaten med et par unødvendige kommentarer, å da kan det være like godt at jeg holder meg inne....

Ingen kommentarer: