fredag 12. juni 2009

Idag skal jeg ut å spa på mold, "bare" 400 bøtter igjen å bære ;D

Siden jeg har vært sååå smart å laget en urtehage, der det en ikke kommer inn med trillebære, så må jeg bære 10-liters bøtter att og frem, å har nå "bare" 400 stk igjen å bære, juhu ;D
Igår etter at jeg kom hjem fra sykehuset, så hadde den snille mannen min trillet trillebårer på utsiden av hagen, å tømt oppi, å minstemann hadde vært i sandkassen og hentet seg en spade og en liten sandkasse-bøtte, og bar for harde livet ;-)
Så snille de var, var så kjekt å komme hjem å se at jeg var kommet mye lenger, å så kom de på det helt avs eg selv, da er det enda kjekkere. de gjorde det bare for at jeg skulle slippe å bære alt alene..
Så idag skal jeg og minstemann ut igjen, å forsøke å få resten oppi, hønseskiten skal hentes, og forhåpentligvis kan vi hente singelen også iløpet av kvelden ;D

Gleder meg til å begynne å se resultater, vi kan til og med plante litt idag !!!! ;D
Fikk mail igår, om at de to siste bøkene nå var sendt og at de var ventende innen 2-4 virkedager, håper de kommer feks imorgen så jeg kan kose meg med den i helgen..

Ingen kommentarer: