søndag 21. juni 2009

Dagens prosjekter..


Idag er jeg fremdeles uggen etter spysyken, så orket ikke fortsette med storprosjektet mitt idag, så laget meg heller mindre prosjekter som skal gjennomføres idag, det ene var å henge espalienene opp på veggen igjen, det ordnet mannen min, så var det til å feste roser og klematiser på plass i den, så skal det lukest under der, men det fikk jeg ikke gjort da minstetulla våknet, og jeg nå er inne igjen..


Så har jeg et bed som er fullstendig overgrodd etter 2 års forsømmelse, da jeg ikke hadde mulighet for å være i hagen ifjor pga at jeg var så elendig i svangerskapet, at jeg enten sov, eller humpet rundt på krykker... Å det var ingen andre som gjorde den jobben for meg, så iår ser det helt forferdelig ut, her er et før bilde, skal snart legge inn et etter bilde, men kom bare halveis, så må gjøre litt til, i neste hvil til tulla ;-)


Jeg skal også ned i urtehagen å klippe ned alle urtene så de har lettere for å komme seg, etter at jeg kjøpte de igår, på kjerringarden, på Bjoa: http://www.kjerringgarden.no/?mod=4&m1=1

Ingen kommentarer: