søndag 21. juni 2009

Spysyken slo meg helt ut denne helgen, men nå er jeg tilbake ;D






Ja det har vært en hard helg, det begynte med magevondt på fredagen, for deretter å toppe seg fullstendig på lørdagen, men er bedre idag, så har fått vært i hagen litt igjen idag...;-)

På fredag kom søskenbarnet mitt fra Egersund med klematisene Pricess Diana, så nå er de plassert i rosebuene, så nå står de trygt plassert sammen med rosene Awakening, mangler en rose, da de kun kunne skaffe meg 3 stk, så den fjerde kommer til våren, for den har jeg bestilt, og får da :D

Her er bilder av klematisene som er kommet ;D det galneste av alt er at de 3 fineste av de, var til halv pris siden de, ifølge hagesenteret var nesten døde ;D

Å den som var til full pris på et annet hagesenter kom full av sykdom, så den har jeg plukket en mengde blader av ;-)

2 kommentarer:

monica skåra sa...

gleder me g og se når klematisene blomstrer

Ah09 sa...

Ja, det blir kjekt ;-)