søndag 7. juni 2009

klokken er halv ett på natten, å jeg er nettopp kommet inn etter å ha spadd ned alle bøttene i urtehagen..

Ja, nå verker det i både armer, ben og rygg, for nå har jeg spadd ferdig halve trappen til urtehagen, med god hjelp fra min mann. Dradd bort mengder med 65 liters store baljer med mold fra den, å i tillegg har jeg spadd ned alle de 8 bøttene og 65 liters baljen som skal stå i midten av urtehagen. Å som om det ikke var nok, så består min "jord" i hovedsak av ren blåleire, som man kommer knapt 3 cm ned i om gangen, samme hvor hardt man slår spaden i jorden :S



Men glad og fornøyd etter en effektiv kveld, så måtte jeg bare ha med et nattbilde, over hvordan det ser ut nå. Bildet er ikke klart i det hele tatt, siden jeg ikke klarte å holde kameraet nok i ro, ifølge kameraet selv... Selv om jeg ikke så at jeg beveget det i det minste, så var det altså nok til at det ikke ble noe bra bilde, men etter flere forsøk, med like dårlige resultater så tar jeg bare med det "beste" bildet av de som jeg tok ;D

Ingen kommentarer: