onsdag 17. juni 2009

Hengealm, er mitt yndlingstre...

Jeg er så glad i hengealmen, å har nå bestemt meg, for å plante et midt i hagen, som ungene kan med tidden gjemme seg under, å kose seg, så dette er et av mine neste prosjekter iløpet av sommeren, men dette kommer til å bli et svært tidkrevende arbeid, for jeg vil ha nedgravede steiner rundt hele treet, i en sirkel, å så vil jeg ha kryptimian, som "fyll" mellom steinene, det er iallefall tanken til nå, kanskje den blir endret litt underveis, men det vil tiden vise, først må jeg sette igang det neste prosjektet før jeg kommer så langt som dette, tror ikke jeg har tid til ferie iår, jeg tar ferie i hagen ;D

Nei må nok ha oss en helgetur til svigerfar på Østlandet, men elles blir det ikke lange turen nå når vi har en så liten baby i hus, så den store ferien får vente til neste år..

Her står litt om hengealm, for de som er interesserte:

http://www.nrk.no/planteguiden/Plant.aspx?action=Plant&lastAction=Alfabet&searchText=S&sGeometryGUID=F79F87B2C79C4B439F5B7EB2894ADBF2&startRowIndex=144

Ingen kommentarer: