onsdag 17. juni 2009

Hengealm prosjektet mitt er igang ;D


Ja da, så lenge gikk det før jeg hadde begynt på enda et prosjekt, nå har jeg laget meg et senter, å sirklet rundt dette, å holder nå på ¨å grave bort plen fra dette området. Skal grave ned steiner over hele området der, å plante en alm i midten, ytterst skal jeg ha opphøyde bed, i stein, med 4 stier som vender ut, ulike steder i hagen, til disse åpningene skal det gå små stier laget av duk dekket med veigrus, å hosta`er på hver side ;D


Gleder meg!! Ser at det er et vannvittig arbeid med det prosjektet også, mer enn jeg hadde tenkt, for siden jeg ikke har noen jordfres, her nå, så skjærer jeg bort alt for hånd :S

Å det tok tid, ja......... å så tar det sikkert tilsvarende tid å legge steinene nedi etterpå ...

Men greit å ha noe å foreta seg, å tilslutt kommer kosen, med å plante ;D

2 kommentarer:

Hilde sa...

Me har ein tohjulstraktor du kan låna te å dyrka opp hageparken din altså :)me fres på.

Ah09 sa...

Hadde jeg bare fått den hjem på et skjepelig vis, så hadde jeg slått til med det samme, nå sitter jeg å klipper røttene av gresset, med en hånd, mens jeg drar med den andre, kommer til å ta sin tid, men men, bare jeg er ferdig før snøen kommer ;D