tirsdag 9. juni 2009

Ene urteboken er kommet!!!! Maurene er forhåpentligvis slått, å molden SKAL komme innen få timer !!!! ;D


Idag kom den ene av totalt 3 bestilte urtebøker, I Ansofs hage. Det var ingen fargebilder, i den, men endel sort/hvitt og tegninger, håper det står mye nyttig i den, det er det viktigste, gleder meg til å ta fatt på den, å få prøve å tenke på noe annet enn den kjære mamma`en min, som skal inn til operasjon..


Hun skal opereres på torsdag, å idag har min kjære pappa bursdag, men den er avlyst pga mamma, som skal få slappe av mest mulig før operasjonen sin.

selv om selskapet er avlyst, så vil jeg så gjerne glede de, så de kan kose seg sammen før mamma blir innlagt, å lager derfor middag til de, nypoteter, og koteletter i fløtesaus, med grønnsaker, med en dessert av sukrede jordbær i biter, med fløte på. Har bestilt marsipankake til de på et konditori, med påskriften: gratulere med dagen pappa, god bedring mamma.


Ufattelig glad for at det ble oppdaget, å mamma får en ny sjanse i livet, hadde ikke klart meg uten henne, hun er min beste venninne, støtte og mor!!! Jeg er så ufattelig glad i de begge to, så er svært takknemlig idag, å tårene sitter lett ;D

Var jo nå jeg skulle hatt urtebedet iorden, så jeg kunne fått laget litt urtemat til henne, men nå får hun heldigvis sjansen til å smake det på et senere tidspunkt ;D Så glad for det ;-)


Er glad for at den ene urteboken kom idag, så kan jeg i det minste se om jeg klarer å tenke på noe annet for en stakket stund... selv om det sannsynligvis blir vanskelig, spent på om det står mye nyttig i den ;-)

Idag skulle også molden komme med lastebil, noe jeg har trodd de siste 4 dagene, men idag skulle den komme innen få timer, å når han hadde levert første lasset, så skulle han se hvor mye singel jeg trengte å komme med det med det samme ;-) Skal se om jeg får kommet meg ut å tutlet litt i hagen også, det er terapien min ;-)

Fikk jo luftløk av en god venninne igår, hun kom overraskende på døren med den, så må få den i jord idag ;D


Maurene håper jeg igjen jeg har slått, da jeg gikk å helte kokende vann over hele bolet jeg fant i bedet, var få maurer der, men de store larvene ver der iallefall, eller dronninger eller hva det nå enn er.... Ikke særlig snilt gjort, men jeg er SÅ lei av at det kreler overalt når vi er ute i hagen...

Selv om jeg innbiller meg at de er slått nå, så har de vel vært så smarte å fjernet alle de små eggene da, å reddet en dronning eller et eller annet, å så vinner de.......IGJEN......mumle...mumle..:(

Ingen kommentarer: